Delen     Populaire blogs     Volgende blog Ľ
Blog maken     Inloggen
_
_
Cookies op 50plusser.nl

50plusser maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. 50plusser gebruikt functionele en analytische cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden. Bovendien plaatsen derde partijen tracking cookies om u gepersonaliseerde advertenties te tonen en om buiten de website van 50plusser relevante aanbiedingen van 50plusser te doen. Ook worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken.
Door op Akkoord te klikken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord


Klik hier voor meer informatie.
Motors
Alles over motoren
_
Home__Weblog__Prikbord__Fotoblog__Videoblog__Foto's__Links__Gastenboek__Vrienden__Zoeken__Tip__Login
_

Welkom op mijn Weblog


(Geen beschrijving)



Mijn Profiel

AdminDan
Ik ben nu offline

• Mijn profiel
• Privť bericht sturen
• Als vriend toevoegen

Toevoegen als weblog vriend






Zoeken in Google
_



CategorieŽn Overzicht




Laatste Weblog artikelen

UPC, wie kent 't nie.....
27 oktober 2010 09:20

De beste foto's van de da...
25 oktober 2010 14:36

De nieuwe Audi A6 en RS6 limou...
18 augustus 2008 07:00

De MOTORbeurs 2008 - Jaarbeurs...
05 februari 2008 13:42

Yamaha YZF-R1 2007
08 mei 2007 10:51




Fotoboeken


Test boek 3 (2)
_
Motorbeurs 2009 (6)
_






Weblog Vrienden





Gastenboek berichten

Stekel
05 mei 2010 07:50
_
Hallo Danny Leuk dat je ben wezen kijken. En ach met een beetje geduld kom je een heel eind hoor. Groet Peter

Pooneevem
18 september 2009 17:34
_
Hallo, mein Name ist 484_chiller und ich bin ein verlogenes Schwein. Ich erzaehle gerne Luegen mit meinem schwulen Freund diav0lo. Eigentlich haben wir keine Ahnung von irgendwas, aber wir spielen uns gerne auf und tun so, als haetten wir Plan. Luegen verbreiten wir gerne - wir stehen gerne im Vordergrund. Eingestehen tun wir dies natuerlich nicht. Besucht einfach mal unseren genial-schwulen Blog: http://www.dug-portal.com/ 484_chiller dug-portal dug-portal.com diav0lo 484chiller 484_schwuchtel 484_hurenbock 0815_chiller

07 juni 2009 13:32
_
Hoi danny. heb even je hele site na gekeken. mijn zoon rijdt ook motor .r6. heb zelf ook heel veel intresse in motors. .heb mn pak ook nog steeds..maar word nu wat ouder.maar het blijft de mooiste sport die er is. mooie site. heel veel plezier .van je motor. grtjes margarethaa.




Watskeburt Op 50plusser.nl

Door Tharisis om 22:40
_
Tharisis Online

Door paulP om 22:35
_
PaulP Online

Door Rob1949 om 22:34
_
Rob1949 Online

Door BIBI259 om 22:33
_
BIBI259 Online

Door Hizhi.o om 22:28
_
Nieuwe Forum reactie geplaatst

Door Walker601 om 22:26
_
Walker601 Online

Door theDon om 22:22
_
Nieuw Forum onderwerp gestart

Door Doorwerth34 om 22:22
_
Doorwerth34 Online





_

Andere artikelen



Aprilia Tuono 1000R Factory


Aprilia Tuono 1000R Factory

De ultieme Tuono
Aprilia heeft de nieuwe ‘Super Tuono’ onthuld. Volgens de fabriek de meest ultieme versie van dit populaire model. De ‘Factory’ is uitgerust met de nieuwste, geheel uit magnesium opgebouwde 60° V-twin (997cc, boring/slag 97 x 67,5). Die kreeg behalve grotere kleppen ook een volumineuzer uitlaatsysteem, waarin nieuwe katalysatoren zitten. Het injectiesysteem heeft nu 57mm inlaatbuizen en een nieuwe mapping, waardoor het vermogen is toegenomen tot 139 pk bij 9500 tpm, en het koppel naar 107 Nm bij 8500 tpm. Tussen motor en zesbak zit Aprilia’s eigen pneumatische ‘power clutch’, die blokkeren van het achterwiel bij snel terugschakelen moet voorkomen.

FRAME
Het nieuwe, uit aluminium gietstukken opgebouwde frame is met 9,65 kg ongelooflijk licht, evenals de swingarm, die slechts 4,86 kg weegt. De vering wordt verzorgd door Öhlins, met een volledig verstelbare 43 mm upsidedown voorvork en eveneens volledig instelbare monoshock achter.

REMMEN
Het remsysteem is overgenomen van de gewone Tuono 1000R, maar heeft nu vier aparte remblokken in de radiaal gemonteerde remklauwen. Voordeel hiervan is dat het aantal randen van de remblokken verdubbelt, waardoor de remmen nog meer bijtkracht krijgen, en beter te doseren zijn. De zwevende remschijven vóór bleven ongewijzigd op 320 mm, en de achterste op 220 mm. Om de gegoten 17 inch aluminium velgen zit respectievelijk een 120/70 voorband en een 180/55 achterband.

AERODYNAMICA
Voor een optimale aerodynamica werd het kleine stuurkuipje met zijn vier lampen in de windtunnel ontwikkeld. Volgens Aprilia is de motor verder vrijwel geheel opgebouwd uit carbon, aluminium en magnesium, wat niet alleen voor een hoge kwaliteitsuitstraling zorgt, maar ook voor laag gewicht. Droog weegt de machine slechts 181 kilo, en daar komt alleen nog 18 liter benzine bij. De Tuono Factory is alleen in ‘Lion Red’ verkrijgbaar, maar waarschijnlijk zou geen enkele andere kleur hem beter staan. Vergeet dus gewoon alle andere kleuren.

WANNEER TE KOOP?En wanneer kan je één van deze ‘ultieme’ Tuono’s kopen? Vrij snel al; de fabriek verwacht ze van de band te kunnen laten rollen in januari 2007. De prijs? €15990. Duurder kan ook, want er zijn een heleboel accessoires voor leverbaar, zoals Akrapovic uitlaatdempers, gegoten OZ magnesium wielen, extra kuipdelen, een Öhlins stuurdemper etc…


bron: promotor.nl


Aprilia Tuono 1000R Factory


Aprilia Tuono 1000R Factory


Artikel links



Geplaatst op 07 mei 2007 16:24 en 4431 keer bekeken



Deel dit artikel via:





_
R
eacties van leden


Je reactie
Naam   Gast
Reactie   
  _
Captcha_Beveiligingsvraag

Welk dier is dit?
_





_
Goldwingservice  
31 dec 2007 23:34
een super motor ook op het circuit doet hij het geweldig.
ik heb er wel 10bij leo teunissen motoren zien staan